aerobics

Visi puikiai žino, jog sportas itin teigiamai veikia kūną ir turi begalę privalumų. Mokslininkai visame pasaulyje nuolat atlieka tyrimus, kad įrodytų kiek gerų savybių turi sportas. Būtent dėl to, frazes, jog „sportas labai naudingas“, „sportuoti sveika“ , „кредит онлайн“ ir panašius pasakymus girdime nuolat. Sporto rūšių ir formų yra įvairių. Vienos jų skirtos tik vyrams, kitos – moterims, yra ir nemažai tokių, kurias mėgsta ir vyrai ir moterys. Viena tokių sporto rūšių yra aerobika. Paprastai, aerobika apibrėžiama kaip, sportinių judesių grupė, siekianti įdarbinti kuo daugiau raumenų. Ši sporto rūšis žinoma ir propaguojama jau gana seniai. Aerobika, kaip ir kiekviena sporto rūšis turi daug gerų savybių.

Paprastai, aerobika žinoma kaip užsiėmimai, kurių metu atliekami pasikartojantys fiziniai pratimai. Nors aerobika pritaikyta ir vyrams ir moterys, kažkodėl ją labiau mėgsta moterys. Galbūt taip yra dėl to, jog aerobika paprastai atliekama skambant muzikai. Kalbant apie aerobikos populiarumą, moterys itin dažnai renkasi šią sporto rūšį. Tai išties smagus užsiėmimas, deginantis riebaliukus, suteikiantis energijos, o tuo pačiu ir atliekami įvairūs fiziniai pratimai, skambant mėgiamai muzikai. Aerobikos formų yra įvairių. Galima rintis skirtingas treniruotes, vienos populiariausių tai Zumba, Step, Latina, Interval. Šias treniruotes renkamasi dažniausiai. Kiekviena jų, turi tam tikrus bruožus, todėl ir išsiskiria iš kitų.

Aerobika yra mėgiama sporto šaka, kurią labai dažnai renkasi moterys. Dėl savo populiarumo, aerobikos treniruotės vyksta daugelyje sporto klubų. Neretai užsiėmimai sporto klubuose turi atitinkamą kainą. Skirtinguose sporto klubuose, kainos gali skirtis. Žinoma, kainos nėra tokios didelės, kad nebūtų galima sau to leisti. Visgi, yra moterų, mėgstančių taupyti ir pinigus, kuriuos būtų galima išleisti sporto klubui, išleisti jų manymu svarbesniems dalykams. Tokiu atveju rekomenduojama rinktis aerobiką namuose. Namuose taip pat puikiai galima atlikti daugybę pratimų. Pratimus ir vaizdo įrašus galima rasti internete arba galima įsigyti aerobikos DVD, taigi visus pratimus galima sėkmingai atlikti namie. Jeigu namie sportuoti gana sunku, nes trūksta motyvacijos, tuomet rekomenduojama rinktis aerobiką sporto klubuose. Paprastai, vidutinio atlyginimo tikrai pakanka pagrindinėms reikmėms, įskaitant ir sporto klubą. Na, o jeigu atsirado nenumatytų išlaidų, visuomet galima pasiimti greitąją paskolą, kurią bus galima grąžinti jau iš sekančio atlyginimo. Aerobiką namuose kai kurie renkasi ir dėl to, jog namie sportuoti yra tiesiog patogiau, sutaupoma laiko, arba kompleksuojama dėl figūros. Aerobika namuose nereikalauja didelių pastangų, tereikia kilimėlio, svarelių arba vienodo dydžio vandens buteliukų, tam tikros platformos, šaunu jei yra ir kamuolys, ir žinoma, neapsieinama be muzikos. Taigi, turint visus minėtus dalykus, kuo puikiausiai viską galima atlikti namie.

Aerobiką rinktis ne tik smagu, bet ir naudinga, kadangi aerobikos treniruotės:

  • Padeda koreguoti figūrą ir atsikratyti nepageidaujamų kilogramų;
  • Gerina širdies darbą;
  • Stiprina imunitetą;
  • Sutvirtina kūną;
  • Ilgina gyvenimo trukmę;
  • Padeda išvengti kai kurių ligų;
  • Gerina nuotaiką;
  • Suteikia energijos;
  • потребителски кредити.

Pamačius, jog aerobika tikrai naudingas užsiėmimas ir puikus sportas, reikėtų nedelsti ir pradėti tuo užsiimti jau dabar. Tereikia susirasti sportinę aprangą, sportinius batelius, apsispręsti ar sportuosite namie, ar mieliau rinksitės sporto klubą, su savimi turėti gerą nuotaiką ir pradėti. Pradžia ir pasiruošimas visuomet yra sunkiausi ir reikalauja daugiausiai laiko, tačiau pradėjus ir pastebėjus malonius kūno bei savijautos pokyčius, apima noras nesustoti ir eiti pirmyn. Kad būtų linksmiau, galima aerobikos treniruotes pasiūlyti ir draugėms, juk kuo daugiau žmonių – tuo smagiau. Tai sporto rūšis, kartu sportuoti suburianti visus norinčius.

kid-ball

Šiandien, viena didžiausių problemų susijusių su vaikų sveikata yra viršsvoris. Vaikų nutukimas jau viršija įprastas normas,todėl apie tai pradėta kalbėti garsiau. Anksčiau, nutukusių vaikų būdavo žymiai mažiau, o tai lėmė įvairūs faktoriai. Vaikai valgydavo sveikesnį maistą, daugiau judėdavo, mažiau laiko praleisdavo namie. Šiandien situacija pasikeitė. Itin išpopuliarėjo greitas maistas, kuris nėra geriausias sveikatos draugas, taip pat, atsirado naujosios technologijos, pakeitusios pasaulį ir daugumą įpročių. Atsiradus kompiuteriams, vaikai valandų valandas praleidžia sėdėdami ir žiūrėdami į ekraną, dėl šios priežasties jie mažai juda, atsiranda viršsvoris bei kitos sveikatos problemos.

Kovoti su nutukimu turi ne tik vaikai, bet ir suaugę, gyvenant neteisingą gyvenimą, viršsvoris kankina vis daugiau žmonių. Žinoma, tai lemia skirtingi dalykai, tačiau pagrindinė priežastis – netinkamas gyvenimo būdas. Kaip to išvengti? Atsakymas paprastas, reikia pradėti keisti savo gyvenimo būdą. Tai padaryti nėra lengva. Tačiau kalbant apie vaikus, kuo anksčiau bus suformuojamas teisingo gyvenimo būdas, tuo greičiau vaikai jį įsisavins ir teisingai gyvens. Sportas yra vienas iš pagrindinių dalykų, kuriuos turi daryti vaikai ir suaugę. Nuolatinis judėjimas, mažina antsvorio riziką. Vietoj to, kad valandų valandas vaikai praleistų prie kompiuterio, reikia juos skatinti užsiimti aktyvia veikla. Tai skatinti daryti turi tėvai. Vaikams reikia motyvacijos ir postūmio. Štai keletas aspektų, į kuriuos reikia atsižvelgti:

  • Tėvai turėtų parinkti tinkamus užsiėmimus. Tinkamai parinkti užsiėmimai, padės labiau įraukti vaikus į tam tikrus sportinius užsiėmimus. Tačiau, vaikams turi būti įdomu, jeigu jiems bus nuobodu, jie atsisakys tuo užsiimti.
  • Vaikams reikia suteikti daug judėjimo galimybių. Tėvai turi pasirūpinti, kad vaikas nuolat turėtų kuo užsiimti ir tie užsiėmimai neleistų sėdėti vienoje vietoje. Galima vaikus nuvežti į žaidimų, sporto aikšteles ar vietas, kur būtų galima užsiimti aktyvia veikla, kartu prisijungti gali ir tėvai. Tokiu būdu vaikai labiau motyvuojami laiką leisti aktyviai.
  • Akcentuoti smagumą. Vaikams reikia linksmybių ir smagių užsiėmimų. Nuobodūs dalykai neatrodo patrauklūs, todėl reikia stengtis ieškoti būdų, vienus ar kitus užsiėmimus paversti smagiais ir įtraukiančiais. Tai gana sudėtinga užduotis tėvams, tačiau jie šiame procese užima labai svarbų vaidmenį.

Jau nuo mažų dienų, vaikus reikia pratinti laiką leisti aktyviai. Padovanokite vaikams dviratį, patys mokykite juo važiuoti, paūgėjus užrašykite vaikus į baseiną arba čiuožimo pamokas. Tokia veikla nėra nuobodi, todėl tai patinka vaikams. Kai vaikai tampa dar didesni, galima juos užrašyti į įvairius sporto būrelius, žinoma reikia įsiklausyti į vaiko norus, nes jeigu vaikui veikla nepatiks, priversti jį lankyti būrelį tikrai nebus lengva, be to, tai neteiks džiaugsmo.

Svarbiausia yra sukurti kuo daugiau galimybių judėjimui. Judėkite kartu. Tegul laisvalaikis būna praleidžiamas aktyviai. Taip pat reikia riboti laiką, praleidžiamą prie kompiuterio. Laikas prie kompiuterio neturi užimti didžiosios dalies viso laisvo laiko. Paprastai, vaikai praleidžia net iki 5-6 valandų per dieną žiūrėdami į kompiuterio ekraną. Tai kenkia ne tik sveikatai, tačiau ir psichikai. Vaikai tampa priklausomi nuo kompiuterinių žaidimų ir naršymo internete. Nors ir kaip sunku ir tenka matyti nepatenkintus vaikų veidus, riboti laiką prie kompiuterio yra būtina. Dar vienas svarbus aspektas, jau nuo mažų dienų, pratinti vaikus maitintis sveikai, valgyti daug daržovių, gerti vandenį. Tokius įpročius reikia formuoti vaikystėje, tuomet jie ilgainiui tampa neatsiejama gyvenimo dalimi. Viską suderinus ir ėmus formuoti įpročius dar vaikystėje, rezultatai turėtų būti gana neblogi, tačiau tam reikia kantrybės ir užsispyrimo.

zumba

Zumba, tai smagios aerobikos treniruotės, kurių metu derinami šokio ir sporto judesiai. Paprastai, tokių treniruočių metu skamba energinga Latino muzika,o skambant muzikai, judama Salsa ir Latino žingsneliais. Tai smagi alternatyva įprastiems šokiams, be to, puiki ir smagi treniruotė, pareikalaujanti nemažai ištvermės. Zumba treniruotės iš tiesų visai neprimena įprastinių treniruočių, tai lyg linksmas šokių vakarėlis, kuomet susirenka gerų draugų kompanija. Skamba greita bei linksma muzika, kurią vos išgirdus norisi šokti. Zumba treniruotės vyksta grupėse, todėl tikrai nebūna nuobodu, o prie viso to, dar galima susirasti ir naujų draugų bei paįvairinti įprastines treniruotes. Zumba treniruotės turi begalę privalumų, apie kuriuos tiesiog būtina sužinoti:

  • Treniruotės metu sudeginama daug kalorijų. Įprastinės treniruotės metu, galima sudeginti maždaug 600-1000 kalorijų! Panašu, jog tai viena efektyviausių treniruočių. Tai gana intensyvi treniruotė, muzikos tempas greitas, todėl ir žingsneliai gana greiti ir intensyvūs. Treniruotėje akcentuojama energija, o atiduodant daug energijos, dega ir riebaliukai.
  • Viso kūno treniruotė. Galima sakyti jog Zumba tai ir šokių ir Fitneso treniruotė, įdarbinanti visą kūną. Treniruotės metu dirba beveik visi raumenys, atliekami įvairūs judesiai ir žingsneliai, išjudinantys ir apšildantys visą kūną. Kitą dieną po treniruotės, jaučiamas malonus raumenų tempimas, įrodantis, jog treniruotė buvo efektyvi. Net ir pradedantieji, dar tik besimokydami žingsnelių, treniruotės efektyvumą tikrai pajaučia.
  • Gerinama koordinacija. Užsiimant tokiomis treniruotėmis, neabejotinai gerinama koordinacija, kuri labai svarbi senstant.
  • Gerinama nuotaika. Tai puiki treniruotė, norintiems pabėgti nuo kasdienių rūpesčių ir streso. Kūną išjudinantys judesiai, leidžia užsimiršti ir įsijausti tik į muzikos ritmą ir žingsnelius. Apskritai, greiti muzikos ritmai neleidžia pasiduoti stresui ir blogoms mintims, todėl Zumbos treniruotėse karaliauja gera nuotaika ir pozityvumas.
  • Tinka visiems. Šio tipo treniruotės yra vienos populiariausių, todėl jas renkasi daugelis. Treniruotes veda savo sritį išmanantys profesionalai, padedantys į treniruotes įsijungti įvairaus amžiaus žmones. Zumbos rūšių yra įvairių, yra treniruotės, skirtos vyresniems, taip pat, treniruotės skirtos vaikams ir netgi Zumba treniruotės vandenyje. Žingsneliai nėra sudėtingi, todėl jau po kelėto pamokų, galima drąsiai įsijungti į šokančiųjų būrį.
  • Naujos pažintys. Kadangi tai grupinės treniruotės, į jas susirenka daugybė įvairių žmonių. Žmonės paprastai būna linksmi ir gerai nusiteikę, bei noriai užmezga naujas pažintis, todėl norint suaktyvinti savo socialinį gyvenimą, drąsiai galima rinktis šias treniruotes.
  • Didėja pasitikėjimas savimi. Treniruočių metu išmokstama naujų žingsnelių, kurie lavina lankstumą, taip pat sudeginama daug kalorijų, o to pasakoje dailėja kūno linijos. Taigi, reguliarios treniruotės sustiprina ir padailina kūną, bei padidina pasitikėjimą savimi, nes apie gražų kūną svajoja ne vienas.
  • Įdomios treniruotės. Čia nuolat skamba linksma ir greita muzika, todėl reikia atlikti gana greitus, tačiau smagius žingsnelius. Kai kurie žingsneliai kartojasi, kai kurie tobulinami ir keičiami, stengiamasi, jog nebūtų monotonijos. Dėl šios priežasties treniruotės nebūna nuobodžios ir laikas jose praskrieja labai greitai.

Renkantis treniruotę ar kitą sporto šaką, nuolat ieškome privalumų, kuriuos suteiktų vienas ar kitas užsiėmimas. Pamačius kokius puikius dalykus siūlo Zumba treniruotės, kyla noras jas išbandyti. Treniruočių kaina tikrai nėra didelė, todėl prieinama daugeliui žmonių. Tam, kad būtų galima lankyti Zumba treniruotes tikrai nereikės skolintis iš draugų, artimųjų ar greitųjų paskolų bendrovių. Be to, siekiant pritraukti kuo daugiau entuziastų, skelbiamos įvairios nuolaidos, kurios leidžia treniruotėmis mėgautis dar pigiau. Dėl visų šių privalumų, tiesiog būtina išbandyti energingąsias Zumba treniruotes ir mėgautis naujais įspūdžiais.

dancing

Daugelis žmonių, mėgsta žiūrėti kaip šoka kiti. Dėl šios priežasties, labai populiarūs televizijos šokių projektai, prie žydrųjų ekranų sutraukiantys galybę žiūrovų. Šokio metu, judesiais perteikiamos emocijos, nuotaika, todėl sukuriamas gražus reginys. Stebint įvairius šokių projektus, norisi ir patiems judėti muzikos ritmu. O kodėl gi nepabandžius? Šokiai, turi daugybę privalumų ir yra labai naudingi sveikatai. Tai tam tikra sporto šaka, leidžianti gerai leisti laiką ir tuo pačiu judėti, bei deginti kalorijas. Galima šokti grupėse, su partneriu arba tiesiog vieniems. Yra daugybė vietų, kuriose galima užsiimti šiuo maloniu sportu. Šokiai jau tapo vienu iš populiariausių būdų išlikti aktyviems, palaikyti formą ir pasisemti gerų emocijų. Dėl šios priežasties, daugėja šokių mokyklų, klubų ir šokių pamokų.

Šokių stilių yra įvairiausių, pradedant nuo baleto ir baigiant hiphopu. Šokiai jau nuo seniausių laikų buvo svarbus įvairių švenčių, kultūros bei ritualinių apeigų atributas. Šiandien šokiai dar labiau išpopuliarėjo ir tai dažnai tampa būdu atsipalaiduoti, išreikšti save bei sustiprinti kūną. Šokdami, žmonės mėgaujasi akimirka. Tai puikus būdas išlaikyti gerą formą, bet kuriame amžiuje. Be to, kad šokant dailėja kūno formos, yra ir kitų šokių teikiamų privalumų:

  • Gerėja širdies darbas;
  • Stiprėja raumenys bei fizinė ištvermė;
  • Atsiranda daugiau energijos bei jėgų;
  • Kontroliuojamas svoris;
  • Stiprėja kaulai;
  • Tampama lankstesniais, bei gerinama koordinacija;
  • Gerėja fizinė savijauta;
  • Gerinama protinė veikla;
  • Gerėja bendra savijauta;
  • Stiprinamas pasitikėjimas savimi;
  • Gerėja bendravimo įgūdžiai;
  • Galima susirasti naujų pažinčių;
  • Išsaugomas jaunatviškumas;

Šokio metu galima atsikratyti neigiamų emocijų bei streso. Galima šokti tiesiog namie arba galima užsirašyti į šokių pamokas. Kai kurie, net ir norėdami šokti, jaučiasi kiek nedrąsiai, mat mano nejaučiantys ritmo. Tai ne bėda. Muzika tiesiog reikia mėgautis, galima judėti taip kaip norisi, nebūtinai reikia judėti pagal tam tikrus, kažkieno nustatytus žingsnelius. Svarbiausia, jog šokis teiktų džiaugsmo. Šokius mėgsta ir vyrai, ir moterys, ir vaikai. Čia nėra amžiaus ar lyties cenzo, jei norisi šokti, tiesiog reikia atsistoti ir pradėti.

Dauguma šokių mokyklų ar klubų kainuoja gana daug, todėl tai kartais atbaido nuo šokio pamokų. Ne visi gali sau leisti susimokėti už šokius. Jei pinigų trūksta tik laikinai, galima pasiimti greitąją paskolą, kurią galima grąžinti vos gavus atlyginimą. Jos tikrai pakaks padengti šokių pamokų išlaidas. Vis dėlto, tai tik vienas iš būdų. Paskoloms ryžtasi tikrai ne visi, todėl vienas geriausių būdų – tai šokiai namie. Galima šokti prieš veidrodį, galima šokti tamsoje, kieme ar bet kur, kur tik norisi. Tereikia noro ir muzikos. Be to, šokiai namuose, puikus pasirinkimas tiems, kurie turi tam tikrų kompleksų. Šokant namie, niekas nematys, todėl nereikės galvoti apie kitų nuomonę.

Kasdien kartojama, koks svarbus mūsų gyvenime yra sportas. Ši frazė nuolat skamba daugelio mintyse, ne visi turi noro užsiimti įprastu sportu, todėl šokiai – vienas puikiausių pasirinkimų, nemėgstantiems įprastinių sporto šakų. Šokant galima susipažinti su naujais žmonėmis, smagiai leisti laiką, padailinti figūrą, gerinti fizinę ištvermę ir tiesiog atsipalaiduoti. Šiandien atsipalaidavimas ypač svarbus. Nuolatiniai darbai, stresas, greitas gyvenimo tempas ir pozityvumo stoka ne juokais išvargina. Taigi, šokiai, tai ne tik puikus sportas, tačiau ir laisvalaikio bei atsipalaidavimo būdas, kurį turėtų išbandyti kiekvienas. Muzika nepalieka abejingų, kiekvienas klausytojas turi mėgiamą stilių, taip pat ir su šokiais, skambant mėgiamai muzikai tereikia atsipalaiduoti ir pasiduoti muzikos ritmui.